Lennox

 
Bild: Posh24
 
I början av juni blev hockeylegenden Peter Forsberg, 39, och hans fästmö Nicole Nordin, 25, föräldrar till en liten pojke.
Mycket mer än så fick omvärlden inte veta.
Jag har försökt hitta information om namn sedan dess men det har varit på gränsen till omöjligt. Tills nu då en väldigt snäll läsare tipsade mig om att den lilla pojken heter Lennox Kenneth Mikael Forsberg.
 
Paret förlovade sig i slutet av 2010 och pojken är parets första barn tillsammans.
 
 
Tack för din kommentar!


Ida

Marissa miller väntar en pojke. Såg att någon skrivit det och tråkigt att du inte la upp ett inlägg om det. Och samma med Tia och Tamara. Jag älskar deras film. Snällla skriv om dom.

Svar: Nu har jag skrivit om det, hann inte riktigt i går. Och angående Tia och Tamera har jag förklarat förut att jag valt att inte skriva om dem för att jag helt enkelt inte vet vilka dem är! Jag sållar bort en del på så sätt när dem inte är överdrivet kända i Sverige :) Tack ändå!
Kändisbebisar

2012-07-29 | 14:50:18
Malin

vet inte om du skrivit om de, men i april blev fotbollsspelaren Rasmus Elm pappa för första gången. de blev en dotter som heter Agnes!

Svar: Tack snälla du, det har jag helt missat!
Kändisbebisar

2012-07-29 | 20:51:26




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!