Rasmus Elm har blivit pappa

 
Bild: Expressen
 
 
Något jag helt missat är att fotbollsspelaren Rasmus Elm, 24, har blivit pappa!
 
I april födde hans sambo Sanna Karlsson, 26, en frisk liten flicka som fick namnet Agnes.
 
Flickan är parets första barn tillsammans.
Tack för din kommentar!


Carina

http://celebritybabies.people.com/2012/07/30/elizabeth-berkley-greg-lauren-welcome-son-sky-cole/

2012-07-30 | 22:20:42
Carina

http://celebritybabies.people.com/2012/07/30/elizabeth-berkley-greg-lauren-welcome-son-sky-cole/

2012-07-30 | 22:21:05
Emely

Giuliana och Bill Rancic väntar sitt första barn tillsammans via en surogatmamma. Giuliana är progrmledare för E! Hon har efter många försök inte blivit gravid efter missfallet 2010 och då vissade det sig att hon hade bröstcancer. Jättefin blogg föresten men du kan väl skriva om kändisar som inte du vet så mycket om snälla tycker det är kul att läsa om allaäven okäbda. Varma kramar

Svar: Tack för dina kommentarer men jag skriver redan om folk jag inte vet så mycket om. Dem jag inte skriver om är folk som nästan är helt okända i Sverige och den bedömningen gör jag för att det är enklare och ((i min mening) roligare att läsa om människor man känner igen. Vill du läsa en blogg som skriver om fler och annat kring graviditeten kan du vända dig till celebritybabies.com :)
Kändisbebisar

2012-07-31 | 01:41:14
Evelina

Alex Shulmams fru Amanda visar upp magen på omslaget av nya Amelia Vänta barn!

2012-07-31 | 17:18:55




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!