Bara en liten hälsning...



Jag vill bara ta tillfället i akt och tacka Er, mina kära läsare!
Ni har blivit en hel del på senaste tiden och det är verkligen jätteroligt!

Tack så hemskt mycket för alla tips! Ibland har man inte alltid tiden att uppdatera eller leta fram nyheter så det är verkligen superroligt att några av er engagerar sig och tipsar mig.

Så tack för att ni läser min blogg. Det är Ni som gör det roligt att skriva!

Tack för din kommentar!


M

Tycker det är jättekul med en uppdaterad kändisbebisblogg men jag tycker absolut att du ska satsa lite på designen. Kan vara värt att låta någon annan fixa den för en liten slant för det kommer du vinna läsare på i längden och så småningom kunna bygga en succéblogg på. Tro det eller ej men ett snyggt utseende på bloggen hjälper :)



Lycka till!

2012-06-14 | 20:32:15
Anna

Tack så mycket för feedbacken! Angående designen så är det på väg, kommer snart en ny så håll ut :)

2012-06-14 | 20:58:39
http://kandisbebisar.blogg.se/
Maria

Kartin Z är gravid med sitt andra barn.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article14995558.ab

2012-06-18 | 10:50:23




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!