Medskribent?

Hej alla fina läsare!
 
Förlåt för dålig uppdatering på senaste tiden!
 
Som många av er vet så arbetar jag utomlands och reser väldigt mycket och i bland måste jag resa med väldigt kort varsel.
 
Jag har även blivit ensam med bloggen igen så om det är någon som har möjlighet att uppdatera ofta och är intresserad av att bli medskribent så hör gärna av er till [email protected]
 
 
/ Anna
Tack för din kommentar!


Hej

Vad jobbar du med? Och i vilket land?

Svar: Hej! Jag arbetar som försäljare på ett företag och har blivit placerad på resande fot. Min bas är i London för tillfället men reser ungefär 4 gånger i veckan :)
Kändisbebisar

2013-06-10 | 20:01:36
Hej igen!

Coolt. Duktigt!

2013-06-11 | 21:10:20




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!