Information

Hejhej!
 
Jag ville bara uppdatera er om lite information om vad som händer här på bloggen. Jag som skriver nu började skriva här i våras för att hjälpa till då hon som startade bloggen inte hade den tiden som krävdes för att skriva här ensam.
 
Nu är det så att jag har blivit ensam med att driva Kändisbebisar, jag vet inte hur länge men nu och ett tag framåt. Jag försöker hänga med i uppdateringarna så gott jag kan, men har ju också en del att göra på dagarna.
Men ni ska veta att jag är otroligt tacksam för alla tips som kommer in om kändisar och deras små älsklingar, så fortsätt gärna hjälpa till med tips.
 
Ha det så bra allihopa
Kram
Ida
Tack för din kommentar!


Skånetösen

Enligt Aftonbladet ska skådespelaren David Arquette bli pappa för andra gången. Sedan tidigare har han dottern Coco, 9 år, ihop med Courteney Cox men nu är det hans flickvän Christina McLarty som går i väntans tider.

2013-11-06 | 12:56:30




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!