Namntips?

Hej kära läsare!
 
Det finns några kändisar som har fått barn som jag inte hittat någon som helst information om vad barnen har fått för namn så jag tänkte höra om någon av er vet?
 
  • Malin Crépins dotter som föddes i september.

 

  • Maria Bonnevie och Fredrik Skavlans dotter som föddes i augusti
 
  • Mia Skäringers son som föddes i juni
 
  • Leila Lindholms dotter som föddes i december
 
Sen har vi ju även Ellen Fjaestad som jag rapporterade var gravid i juli förra året. Hon borde ju ha fått sin lilla bebis nu (av bilden att döma). Samma sak med Jens Lapidus och hans fru Hedda. Eftersom frugan slutat blogga har jag inte kunnat höra något. Någon som hört något om detta?
 
/ Anna
Tack för din kommentar!


M

Har för mig att Skavlan och Marias sotter heter Iris.

Mia Skäringers son heter enligt "Hänt extra" Leeloo (stavning?).

2013-02-05 | 19:13:11
Anonym

Leila har inte bestämt sig för namn till dottern ännu. Så fort hon gör det meddelar hon det på FB, enligt henne själv.

2013-02-05 | 19:50:37
hej

Malin Crepins dotter heter Frances
Jens Lapidus fick en son som verkar ska heta Tom

2013-02-05 | 20:12:49
Ester

Leelo med ett o på mias son.. ;)

2013-02-05 | 22:07:38
Ester

Andrea av Monaco och Tatiana borde väl ha fått barn nu också ?

Svar: Jo det tycker jag också! Ska hålla utkik :) Tack!
Kändisbebisar

2013-02-05 | 22:18:59
Anonym

Therese alshammar ska ha barn:)

Svar: Tack!
Kändisbebisar

2013-02-05 | 22:23:03




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!