Medskribent

Kära läsare!
 
Jag vill mest bara meddela er att jag har fått lite hjälp här med bloggen.
Numera är vi alltså två som skriver den, allt för att ni ska få så bra uppdatering som möjligt.
 
Välkommen Ida!
Tack för din kommentar!


Anonym

Vad kul!Men du hade ju redan en för inte så länge sedan ?

Svar: Jo jag hade ju det men när jag var tillbaka och kunde blogga igen så ville inte personen fortsätta så jag körde på ensam :)
Kändisbebisar

2013-01-17 | 21:58:23
Skånetösen

Vet inte om ni har skrivit om att elitcyklisten Lance Armstrong, tillsammans med sin nuvarande hustru Anna Hansen, är pappa till barnen Max 3 år och Olivia 14 månader efter svåra år i livet kantade med allt från testikelcancer till beskyllningar om doping.

Svar: Jaha, väntar de barn igen? Det jag kan se är att hans minsting föddes i oktober 2010 :)
Kändisbebisar

2013-01-18 | 10:09:04




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!