Luca

 
Bild: Celebritybabies
 
 
I mars födde skådespelerskan och sångerskan Hilary Duff, 24, sitt och maken Mike Comrie's första barn tillsammans.
Det blev  en liten pojke som fick namnet Luca Cruz.
 
För några dagar sedan la hon upp den här bilden på henne och lilla Luca när dem är på semester i Mexico. Så söt!
Tack för din kommentar!


Anonym

Hej. Jättefin blogg och allt. Jag vet inte om du inte vill eller om jag missat att systrarna Tia och Tamera Mowry har fått barn och den ena väntar sitt första barn. Tia har fått sitt och maken Corys första barn, en son som heter Cree Taylor Hardrict. Medans Tamera går i väntans tider med sitt och maken Adams första barn, en son som ska födddas nån gång i nowember.
Källan är Wikipedia-engelska versionen

2012-06-30 | 21:01:12
Carina

Klara har blivit mamma: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article15059309.ab

2012-07-01 | 21:42:13
Anna

Carina: Tack snälla du för dina tips!

Anonym: Tack snälla du! Angående Tia & Tamera har jag sett att ena har fått banr och ena är gravid men valt att inte skriva om dem av en enkel anledning - jag vet inte vilka dem är! ;) Jag gör helt enkelt så att jag sållar bort en hel del "Utrikes-kändisar" som inte är lika kända i Sverige. Hoppas svaret duger :)
Ha en underbar dag!
Kram Anna

2012-07-02 | 16:33:26
http://kandisbebisar.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!