Marie Plosjö fick en flicka


Bild: Mondoblog
 
Modellen Marie Plosjö, 37, har blivit mamma.
 
Den 4 augusti föddes hennes och fästmannen Michel Albertis, 46, första barn. En liten flicka som ännu inte fått något namn.
Tack för din kommentar!


Anonym

Fotbollsspelaren Toni Kroos har blivit pappa.

2013-08-14 | 19:56:24
Kajsa

Therese Alshammars son skall heta Fred.
Sångerskan Maia Hirasawa fick den 18 januari 2012 tvillingarna Ebbe och Lise.
Anna och Harald von Koch (kända från SVT serien "Mot Alla Odds") väntar sitt andra barn tillsammans i januari.Dottern Ebba är 16 månader.

Svar: Tack så jättemycket :)
Kändisbebisar

2013-08-15 | 05:44:51
Marie Plosjö

Hej. Tack för ni uppmärksammade vår nyanlända skatt. Jag vill dock bara rätta lite fel. Hon föddes den 4:e augusti och jag heter Plosjö och inte Plösjö ;). Bloggportalen som jag driver heter Mondoblog med ett g. Ni får gärna länka till min blogg där ni hämtat mina bilder.
Önskar er en fin fortsatt dag.
Kram
Marie Plosjö

Svar: Tack för att du påpekade de småfelen :) Ska fixa till det så fort jag kan!
Jättekul att du hör av dig och kommenterar här :)
Kändisbebisar

2013-08-22 | 18:27:26
http://www.mondosport.se/marieplosjo




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!