Jimmie Åkesson har blivit pappa


Bild: Expressen
 
Politikern och SD-ledaren Jimmie Åkesson, 34, har blivit pappa!
 
Igår, den 12/12, klockan 11 föddes hans och fästmön Louise Erixons, 24, första barn.
 
En liten pojke som har fått namnet Nils!
Tack för din kommentar!


Mimmi

Oj, vad tråkigt att ni lyfter även rasistpappor här. Kommer inte läsa den här bloggen i fortsättningen. :(

Svar: Tråkigt att du känner så. Men jag valde att skriva om det för att jag anser att ett barn alltid är någonting fint, och jag gläds åt alla som blir föräldrar. Barn är en fantastisk gåva, oavsett vilken politisk åsikt föräldrarna har. Jag vill även påpeka att jag inte på något sätt lyfter fram SD's politik på något sätt utan bara meddelar att en partiledare och hans partner har blivit föräldrar.
Kändisbebisar

2013-12-14 | 19:18:37
elin

Vilken otroligt syrlig kommentar av dig mimmi. Jag är inte sverigedemokrat men de har precis som alla andra rätt till sin åsikt och att framföra den precis som du anser att du har att rikta en dålig kommentar till dem.
Det har ingenting med denna blogg att göra, den heter kändisbebisar och Jimmie åkessons son är en kändisbebis eller kommer bli.

2013-12-16 | 04:06:59
eviz

Tråkigt dock att hylla en pappa som inte tycker alla barn är välkomna. Om man nu tycker att alla barn är välkomna och alltid är något fint. Då borde man inte lyfta denna person eftersom han inte tycker att ensamstående mammor samt hbtq personer förtjänar att ha barn. Och det sa han precis live i tv. Pinsamt åkesson, pinsamt.

Svar: Jag förstår absolut att du känner så. Men jag vill samtidigt poängtera att Kändisbebisar är helt opolitisk och tar inte någon som helst ställning till något parti alls. Och här är det bebisarna som ligger i fokus och som hyllas. Kram
Kändisbebisar

2014-09-10 | 21:17:31
http://nattstad.se/gamerdoll




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!