Bridesmaids-skådisen blir mamma för fjärde gången!

 
Bild: Celebritybabies
 
 
Skådespelerskan Maya Rudolph, 40, är gravid igen!
 
Maya är tillsammans med regissören Paul Thomas Anderson och paret har även barnen Pearl, 7, Lucille, 3, och Jack 1½, tillsammans.
Tack för din kommentar!


Hannah

Har du en privat blogg, Twitter eller Instagram? :-)

Svar: Hej! Jag har märkt att du kommenterar om Kändisbebisar på Instagram här på min blogg. Som jag har nämnt tidigare så har den sidan ingenting med den här bloggen att göra så om du så vänligen skulle vilja sluta skriva om det i min blogg och sluta värva mina läsare dit så skulle det vara toppen. Tack för att du läser mig blogg :) Mvh Anna
Kändisbebisar

2013-02-19 | 12:07:11




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!