Angående kommentarer

Hej på er fina läsare! Hoppas att ni har det bra där ute i höstmörkret.
 
Jag vill bara tala om att en del av era kommentarer som ni lämnar här hamnar som spam, och jag kan tyvärr inte godkänna de kommentarerna, och de syns inte heller under inlägget.
 
Det är alltså inte jag som sitter och tar bort era tips, utan jag tar emot allt jag kan och skriver om det.
Så bli inte ledsna om inte era kommentarer alltid syns.
 
Kram Ida
Tack för din kommentar!


Skånetösen

"Idol"-Robin har blivit pappa till en liten Wille!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article17836419.ab

Svar: Det står redan här, men tack ändå :)
Kändisbebisar

2013-11-16 | 08:27:26
Kajsa

Jenny Kallur skall bli mamma i januari.

http://www.expressen.se/nyheter/nu-blir-jenny-kallur-mamma/

2013-11-16 | 23:04:38
Carina

Oc i samma artikel framgår det att Susanna Kallurs dotter fått namnet Majken.

2013-11-17 | 00:22:08




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!