Information

Hej fina! 
Jag vill bara uppdatera er lite om läget här på bloggen, jag brukar vanligtvis ha tid under dagen att blogga då jag ofta gör det under skoltid. I skolan har jag alltid tillgång till min dator vilket har gjort det väldigt enkelt att uppdatera. 
Men tyvärr så har min skoldator blivit stulen från mitt skåp, det är såklart väldigt tråkigt men jag ska försöka att hålla er så uppdaterade som möjligt.
Jag vet även att det ibland tar tid mellan varven. Och det beror helt enkelt på att jag är en ung tjej som dels går i skolan på dagarna, och försöker hinna med mitt eget liv och bloggen, tyvärr har jag en hel del med skolan som tar både tid och energi från mig. 
Så om intresset finns hos någon av er så skulle jag kanske behöva någon som hjälper till lite här. Vi var ju två stycken tidigare, men sen blev jag ensam här och det märks stor skillnad då det blev mycket mer att göra. 
Finns intresse, mejla mig på [email protected] 
 
Hoppas att ni mår bra annars och tusen tack för alla som läser varje dag och alla som bidrar med tips om kändisbebisar. Det betyder väldigt mycket! 
Puss och kram 
Ida 
Tack för din kommentar!


Linnea

kolla in motsatsen till kändisbarn, föräldrarlösa barn i Tanzania.

2014-01-20 | 13:39:52
http://oegonbadskopp.blogg.se
Carro

Jennifer Aniston är gravid! :)

Svar: Väldigt kul :) om det stämmer den här gången^^
Kändisbebisar

2014-01-20 | 21:23:40
Anonym

Kelly Clarkson får en flicka. Källa celebritybabies.com

2014-01-20 | 21:34:55
Sara

Jätte kul att ni finns på Instagram också.

Svar: Jo det finns ett Instakonto men det är inte vi som ligger bakom det :)
Kändisbebisar

2014-01-21 | 00:12:34




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!