Dåligt uppdaterat

Hallå! 
 
Jag vill bara be om ursäkt för extremt dålig uppdatering de senaste dagarna - veckorna - månaden?? Det har gått alldeles för lång tid känner jag utan uppdatering. 
 
Jag har precis flyttat igen, eftersom att jag är student från Dalarna men pluggar i Stockholm så blir det lite fram och tillbaka. Nu har jag flyttat tillbaka ner till Stockholm och precis kommit tillbaka till mitt sista år i skolan, vilket hittills har varit fyllt med kaos då vi har bytt scheman, haft lärare som har slutat och det är allmän förvirring. Jag hoppas ni kan ha lite överseende med detta men jag lovar att komma igång med bloggandet igen! 
 
Kram 
Ida
Tack för din kommentar!


Sara

Vad studerar du?

Svar: Hotell/Turism/Konferens :) Kram
Kändisbebisar

2014-09-03 | 00:13:27




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!